Djevel

Band: Djevel
Album: Tanker som Rir Natten
Release date: 14 May 2021
Country: Norway, Oslo
Lyrical themes: Death, Darkness
Label: Aftermath Music
Type: Full-lenght

1. Englene som Falt Ned i Min Seng, Skal Jeg Sette Fri med Brukne Vinger og Torneglorier 09:42
2. Maanen Skal Være Mine Øine, den Skinnende Stierne Mine Ben, og Her Skal Jeg Vandre til Evig Tid 09:53
3. En Krone for et Øie som Ser Alt, Tusind Torner for En Sønn som Var Alt 09:53 
4. Tanker som Rir Natten 03:55
5. Naar Maanen Formørker Solen i en Dødelig Dans, Ber Jeg Moder Jord Opp til en Siste Vals 10:48
6. Vinger som Tok Oss over en Brennende Himmel, Vinger som Tok Oss Hjem 12:40
56:51

Kvitrim - Vocals, Bass
Trond Ciekals - Guitars, Vocals
Faust - Drums


 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.